Starpoint Gemini 2 – Prvi dojmovi

0
Starpoint Gemini 2 – Prvi dojmovi
  • Dev support

Evo jedne friške igre koja pokazuje kako i Hrvati imaju konja za utrku! Radi se o ganc novoizdanom svemirskom napucavanju u najboljem stilu EVE online / Freelancera iz developerskih ruku Little Green Mena koje čine isključivo naše gore listovi 🙂

Starpoint Gemini 2 je svemirski RPG shooter u ogromnom otvorenom Gemini univerzumu sa elementima simulacije (doduše nemojte očekivati ništa kompleksno na razini X igara).  Uz neprekidan svemir (yup, nema loading screenova) i ogroman broj predivno dizajniranih brodova igra donosi par zanimljivih mehanika koje čine borbu svježom. Tako npr. vaš brod ima sustav dodjeljivanja energya s kojim možete fino upravljati raspodjelu resursa ovisno o potrebi. Ako putujete, prebacite svu dostupnu snagu u motore, dok ćete u slučaju borbe napraviti istu stvar samo s oružjima što će omogućiti daleko veću destruktivnu moć vašeg broda, ali i povećati tromost s obzirom da motori neće imati dovoljno dostupne energije za brzi bijeg.

Uz standardni arsenal pewpew turreta dostupne su i nezaobilazne rakete koje također variraju kako u cijeni, tako u namjeni i destruktivnoj moći. Starpoint Gemini 2 nudi dva moda igre – Free roam, gdje nemate glavni plot i radite što god vas je volja i Campaign. Dok je free roam namijenjen više sandbox tipu igrača, kampanja će vas provesti kroz priču mladog kapetana kojem odmah u početku igre nepoznati pirati ube oca i unište njegov brod.

Same misije koje vas prate kroz kampanju nisu pretjerano domišljate, a voiceoveri zvuče jako generički i umjetno. Sporedne misije su standardnog tipa u ovakvom stilu igara – mercenary misije gdje morate uništiti nečiji brod ili brodove, taxi misije gdje prevozite putnike iz jednog dijela sektora u drugi, trading zadaci itd.

Dizajn brodova je odličan i raznolik te definitivno spada među najbolji vizualni dio igre. Međutim svemirske postaje izgledaju premale naspram brodova, dok su planeti totalno čudno prikazani i jednostavno imate osjećaj da se radi o nekakvoj svemirskoj lopti na koju ste naletjeli. Osjećaj veličine planeta je također loš te smatram da su trebali biti daleko veći. (sve navedeno je izmijenjeno u naknadnom patchu).

Sama veličina Gemini svemira je na zavidnoj razini – međutim, veliki dio te veličine proizlazi iz činjenice da su stvari samo jako daleko jedne od drugih te da ćete većinu vremena putovati između mission pointova… pri čemu dolazimo do još jednog problema, a to je osjećaj dubine prostora i “živog” svemira.

star_point_gemini2

Naime, iako pojedini sektori vrve asteroidima, jako rijetko ćete naletjeti na svemirski promet na koji ste vjerojatno navikli igrajući EVE ili jednu od igara iz X serijala. Osim nasumičnih brodova koji su već u borbi, gotovo nikad nećete naletjeti na skupinu brodova koji jednostavno plove svemirom i drže se svoga posla. (Također, promijenjeno u jednom od patcheva. Galaksija je daleko življa nego je bila po izlasku igre.) To, plus činjenica da su udaljene nebule i zvijezde jako “plastične” i jako rijetko složene od višestrukih layera, udaljenom svemiru daje jako statičan izgled što letenje kroz isti čini neprirodno jer ostavlja dojam da sve oko vas stoji na mjestu.

Međutim sve ovo je zanemarivo pokraj jednostavno nadrealno fenomenalnog supporta kakvog igra ima kako od communitya, tako i od samih developera. Iako je igra tek izašla na Steamu – developeri su već gurnuli 2 patcha rješavajući probleme s waypointima i grafičkim opcijama. Osim službene podrške, sami igrači preko Steam workshopa imaju slobodne ruke za modanje igre pa ćete već samo jedan dan nakon izlaska igre pronaći tonu dostupnih modifikacija – od promijenjenog UI-a (koji je možda ipak malo prešaren), preko alternativnih početaka misija, promjene u težini igre pa sve do kompletne flote Star Trek brodova koje možete nabaviti.

Sudeći po već spomenutoj aktivnosti developera, uopće ne sumnjam da će kroz narednih par mjeseci Starpoint Gemini 2 u potpunosti zablistati, ako ništa drugo – onda kao raj za svemirske modere.