Duelyst

0
Duelyst

Duelyst je igra koja kombinira elemente kartaške igre kao što je stvaranje vlastitog decka te elemente strategije, a to su raspoređivanje vaših jedinica na zadanom polju i borba na poteze. Duelyst se trenutno nalazi u Beti i svatko ga može besplatno igrati, a ekipa koja stoji iza ove igre je Counterplay Games Inc u kojoj se nalaze neki od bivših Blizzardovih developera.

A Lucky Find…

Dugogodišnji sam igrač Hearthstone-a (od sad ću se referencirati sa HS)  i ta kartaška igra me jako dugo zaokupila, ali trenutno stanje u HS-u i nje baš bajno jer na ladderu većinom dominiraju jedno te isti deckovi i nema više neke raznolikosti i igra je postala monotona. Svakodnevno prelistavam HS reddit i nedavno naletim na temu gdje se traži neka druga igra slična HS-u i eto najbolji prijedlog je bila igra imena Duelyst za koju do tada nisam čuo i odmah je otišao isprobati.

Prvo što me iznenadilo je bilo to da se igra može igrati preko običnog web preglednika, ali postoji i desktop verzija igre za PC/Mac koja se također može koristiti. Na raspolaganju imate 6 različitih frakcija ( plus neutralne karte) na temelju kojih možete stvarati deckove. Svaka od frakcija ima svoje karte koje su vezane uz stil igre kakva pojedina frakcija preferira. Na početku imate otključane osnovne neutralne i određene karte za frakcije, a nove karte zarađujete podizanjem level-a ili kupovinom spirit orbova (ime booster-a u ovoj igri) koji sadrže 5 karata. Postoje 3 tipa karata, a to su minioni, spellovi i artefakti.

Nešto drugo, nešto divlje…

Osim stvaranja decka jako bitan element Duelysta je polje na kojem se odvija duel. S jedne strane polja se nalazi vaš heroj, dok se s druge strane polja nalazi protivnik i cilj igre je da koristeći svoje karte, svog heroja i pozicioniranje na polju spustite protivničkog heroja na 0 HP-a. Baš taj element pozicioniranja vašeg heroja i karata (minioni ili spellovi) na polju je ono što diže Duelyst na potpuno novu razinu.

U odnosu na ostale kartaške igre u Duelystu izvlačite po dvije karte iz svoga decka svaki krug i još uz to imate na raspolaganju zamijeniti jednu kartu za neku nasumičnu iz vašeg decka tako da je mnogo lakše doći do karata koje će vam biti korisnije za situaciju u kojoj se trenutno nalazite. Svaka karta ima svoj mana cost, a svaki krug broj mana koje imate na raspolaganju se povećava. Također sve karte imaju svoju animaciju od kojih svaka ima poseban pikseliziran izgled koji je odlično odrađen.

Resurs koji zarađujete u igri je gold, a njega dobivate tako da rješavate daily questove (2 dnevno), first daily win ili rješavate leathal puzle i u usporedbi sa HS dobivate ga mnogo više, a cijene boostera su iste ( 100g). Gold možete trošiti na spirit orbove pomoću kojih otključavate nove karte. Svaka karta ima svoju rijetkost, a one su common, rare, epic i legendary.  Svaki orb sadrži 5 karata od kojih će barem jedna biti rare, ako ne i bolja. U odnosu na HS epic i legendary karte se mnogo češće pojavljuju u boosterima. Orbove uz gold možete i kupit s $ ako želite. Duelyst sadrži i poseban draft mode The Gauntlet (ekvivalentno areni u HS) u kojemu vi izabirete jednu od 3 ponuđene frakcije te vam nakon toga sustav nudi na izbor određene karte od kojih možete sastaviti svoj deck. Što ostvarite bolji rezultat u draft modu to će nagrada biti bolja. Nove karte također možete otključati tako da neke nepotrebne pretvorite u spirit resurs (ekvivalentno dustu iz HS), a zatim taj spirit koristite za stvaranje drugih karata koje vi želite.

Osobni dojam

Svaka partija koju sam odigrao je bila jako zanimljiva i zabavna bez obzira dali sam pobijedio ili ne. Zbog toga što svaki krug povlačite po dvije karte i još imate mogućnost zamjene jedne karte vrlo lako možete preokrenuti dvoboj u svoju korist. Iako je igra još u beti ona već sadrži velik broj karata, a nove karte će još doći za budućim nadogradnjama. Dosta brzo se može napraviti vlastiti deck jer se gold može lako zaradit, a rijetke karte koje dobijete iz orbova uvijek možete pretvoriti u spirit i tako sami odabrati koje karte želite napraviti. Duelyst također ima svoj ranked ladder gdje se vi borite protiv drugih igrača i pobjedom povećavate svoj rank. Na kraju sezone (mjeseca) ovisno o vašem postignutom ranku dobivate određene nagrade. Još jedan dobra stvar koja je implementirana u igri je da na kraju svakog game-a možete svom protivniku dati tip od 5g i tako ga nagraditi za dobro odigranu partiju. Nevjerojatno je koliko tih 5g obraduje ljude i odmah vas dodaju u friend listu, zahvaljuju se, a nakon toga uvijek se malo i o igri porazgovara i tako. Barem sam ja imao takva iskustva.

Zaključak

Iako je igra tek u beti, pravo je osvježenje u odnosu na neke današnje igre baš zbog te kombinacije kartaške i strateške igre na poteze. Ukoliko niste zaigrali Duelyst, a volite zaigrati neku kartašku ili stratešku igru toplo vam preporučujem da isprobate Duelyst jer vas praktički ništa ne košta jer je igra besplatna, a ne morate ju niti instalirati jer ju možete zaigrati i preko običnog web preglednika.

autor_dermonis