Prvi dojmovi – HeroWarz

0
Prvi dojmovi – HeroWarz

Jedan od popularnijih PC žanrova ARPG-hack’n’slash nije ono što je nekad bio i pamtimo bolje dane. Tko se ne sjeća zlatnog doba Diabla 2, Titan Questa, Baldur’s Gatea i ostalih uz koje smo mlatili beskonačne horde zombija, vampira i raznih čudovišta… gdje je gameplay i osjećaj zadovoljstva kada završite dungeon, ubijete epičnog bossa i možda dobijete epičan loot imao prednost pred komercijalizacijom i brzom zaradom. Zadnjih godina, uz Diablo 3 koji je ujedno i jedini na tronu uz Path of Exile i u novije vrijeme Grim Dawn te par FTP naslova koji čak nisu vrijedni spomena ni u negativnom kontekstu, zapravo imamo sušu kvalitetnih naslova spomenutog žanra.

Budućnost se ipak čini boljom uz najavljeni Lost Arc i šuškanja o Diablu 4 (ili ekspanziji – još se ne zna što će biti, ali biti će) pojavio se jedan naslov za koji ste sigurno mnogi od vas čuli ili vidjeli reklamu i isto tako mahnuli rukom – meeh. E pa danas pričamo o tom naslovu – HerowarZ. Igra koja je meni osobno izazvala toliko oduševljenja i zadovoljstva, pa eto odlučih podijeliti i s vama, jer ova igra definitivno dobiva jedan od mojih pečata. Ovaj put je riječ o “u must try this shit” pečatu, no krenimo redom i u sitne detaljčiće, što bi rekli naši stari u sitna crijevca.

Od kreatora Grand Chasea i Elsworda (jedan od popularnijih side scrolling ARPG-a), dolazi nam i HerowarZ (u nastavku teksta HwZ), ARPG-hack’n’slash, s klasičnim izometričnim pogledom i prepoznatljivom premisom. Ali HwZ je ipak puno više od toga – igra koja se bazira na standardima žanra i koja je svaki dobar dio istog digla za jedan korak iznad i ono najbitnije učinila luuuudo zabavnim.

Igru započinjete s odabirom jednog od 8 heroja (u dolasku je još 9 heroja sto roster čini ukupno 17 komada), kažem heroja jer oni to zapravo i jesu. Naime, ne postoje klasične klase – umjesto toga imate heroje koji imaju svoju ulogu u priči i ovisno koga odaberete iz njegove perspektive i doživljavate svijet oko sebe u kojem se igra događa. Svako od njih je jedinstven i u izgledu a pogotovo u borbi. Da li ste odabrali Aru koja će bacati orke na neprijatelje ili Mary koja će jadne male mobove zatvoriti u ring i umlatiti ih, ili pak Derricka koji će pregaziti sve pred sobom u monster trucku ili pak bacati ogromne gume na mobove… Dakle već vam je sada pomalo jasno da ova igra nije ozbiljna i ne shvaća sebe takvom, no ipak usput je uspjela biti na najvišoj kvaliteti spomenutog žanra.

Naravno svaki heroj ima i famozni ult napad kojeg dobijete na lv60. Skill koji će vam izmamit osmjeh, zadovoljstvo i osjećaj epičnosti, kako animacijom tako i damageom. Ovisno o heroju kojeg igrate sam gamplay, a pogotovo spomenuti sustav brobe, se jako razlikuje. Uz standarde napredovanja i korištenje skillova koje je postavio Diablo 3, ova igra ide dalje dodatkom sidekickova. Jer kakav ste vi heroj bez svog sidekicka? Prvog dobijete na lv20, 40, 50, 60 – ukupno četvoricu možete imati aktivne (f1–>f4), a svaki je isto tako jedinstven sa svoja četiri skilla i načinom borbe u kojoj su ponekad i bolji od vas.

Neke ćete dobiti uz questove a neke loviti na boss dropovima kojih za sada ima oko 45. I za kraj što se borbe tiče – odgovorno tvrdim da ovoliko zabave u spomenutom žanru nikada do sada nisam ovako imao kao u ovoj igri. Što se heroja tiče imam zamjerku a to je da počinjete s generičkim izgledom. Jedino što se promjenom opreme mijenja jeste oružje, koji nekad utječe na vaš osjećaj jedinstvenosti i različitosti. Kada uočite kako oko vas stoji još 30 identičnih likova, postaje jasno da se radi o FTP igri koju naravno prati i cash shop – izvor zarade. I tu sad dolazimo do boljeg dijela igre, a to je da za sada cash shop ima samo isključivo fashion predmete i mountove, što je dobro za jedan balans ovakve igre. Stoga, ako se želite razlikovati i ipak biti drukčiji – to ćete morati i platiti.

Priča je koliko originalna, toliko i malo blesava sa slabim i malo klišeiziranim početkom. U igri je oko 80% posto dijaloga popraćeno voiceoverima, ali to vama neće značiti ništa jer je zadržan originalni korejski voice acting. Ostali audio dio igre je pun brzih ritmova i veselih poskočica na koje smo navikli od korejskih developera. Sam UI je malo prekrcat, ali isto tako je sve jasno ko dan i nećete se nikad naći u situaciji da ne znate što je što ili kako dalje. Uz jasne menije isto tako gdje god da pređete mišem dobiti ćete iscrpno objašnjenje. Vizualni dio iako šaren i jasno uglađen isto tako i nije maksimum onoga kako bi moglo biti. Svaka mapa je drugačija i jedinstvena – od dna mora do pustinje pa sve do šarenog cirkusa.

Sve u svemu uz još mnogo pozitivnih stvari koje ostavljam na vama da ih otkrijete, a vjerujte ima ih, nisam našao ništa konkretno za prigovoriti iako još tražim.. Za sada imam pred sobom igru koja ispunjava svoju svrhu i očekivanje, a to je da vas zabavi, pojede vrijeme a pak kad ju ugasite da još i dalje razmišljate što ste sve napravili i što ćete dalje pri ponovnom logiranju.

kiki_autor